جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۸۶۵۸
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر خط ۷۶ و مسیر حرکت آن در مشهد
پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی به گلایه شهروند در مورد خدمات دهی خط ۷۶ اتوبوسرانی.

پیام شهروندان:

۱- هفته‌ای چهار روز برای رسیدن به دانشگاه باید سوار خط ۷۶ شوم، اتوبوس‌های این خط اغلب در فصل تابستان کولر ندارند، اما کاش مسئله فقط کولر باشد، ما حاضریم اتوبوس بدون کولر سوار شویم، اما این اتوبوس هر یک ربع یک بار از این مسیر عبور کند. فاصله حرکتی این خط اتوبوس واقعا طولانی است و وقت ما در ایستگاه تلف می‌شود.

۲- چرا اتوبوس ۷۶ باید بولوار هفت حوض را دور بزند و دوباره به سمت مرکز شهر برود؟  این مسیر خودش ون مستقلی دارد، چرا باید مجدد خط ۷۶ هم همین مسیر را طی کند و وقت مردمی که‌ می‌خواهند از طریق اتوبوس به مرکز شهر بروند را بگیرد؟ مشکل این خط این است که خیلی دیر می‌آید. گاهی باید چهل دقیقه منتظر بمانیم. از طرفی اتوبوس‌های این خط اغلب فرسوده هستند و کولر و پرده ندارند. چرا باید تمام اتوبوس‌های مرتب و نو در مسیر‌های بالاشهر باشند؟

پاسخ مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

خط ۷۶ با ۱۰ دستگاه اتوبوس فعال و  میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است. از  این تعداد هفت‌دستگاه اتوبوس دارای کولر و فقط سه‌دستگاه بدون کولر هستند.

میانگین عمر ناوگان این خط را پنج سال است و در  صورت حذف مسیر بولوار هفت حوض از خط مذکور، دسترسی سایر شهروندان از شش ایستگاه با میانگین روزانه ۶۵۸ تراکنش قطع خواهد شد.

این کار نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت؛ بنابراین امکان حذف مسیر درخواستی مقدور نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
اخیرا بلف زدند که خدمات مسافر را در مشهد رایگان میکنیم، من عنوان یک کارمند مفلس هر روز ساعتها در گرما وسرما منتظر اتوبوس هستم، خط 4 اصلا مننظم نیست واتوبوسهایش هم از جنگ اکراین برگشته است،میخواستم به حضرات بگویید حذف من کارت ورایگان کردن رفت وآمد شهری پیشکش تان، فکری به حال ناوگان از جنگ برگشته تان بکنید، یا حق
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->